Våren står snart för dörren!



Jag längtar ut i skog o natur, med vänner, med löparskorna ja bara att få bara ute i naturen utan att frysa halvt ihjäl!
Men jag har fixat lite växtkraft inne i köket och hoppas på att få lite blommor snart.
Det är en fördel med att mitt hus inte är så varmt, blommor o lökar håller lite längre 😃😄


Träningen går sakta men säkert framåt! Jag har börjat på en nybörjar kurs i crossfit! Från att ha varit väldigt skeptisk till detta så får jag nog ändra uppfattning.
Felix på L9fitness i Skurup gör ett bra jobb för att vända mina tankar, i morgon kör vi nästa pass!
I morgon är oxå dagen då jag kör min första Pt-cirkel i Skurup! Nerverna lite på utsidan men känner att jag nog har koll på detta oxå! Så nu är det till att peppa fullt ut in för detta!
💪👍✌️💪💪
Kommer bli grymt!

Medans det mesta flyter på i ett bra tempo bestämde sig huset för att det oxå vill ha lite uppmärksamhet! Tyvärr som ett trotsigt litet barn... Med att tycka att elen inte var så bra.
Det är ju lite illa när en elektriker och en gubbe från eon säger att de aldrig har sett nått värre till kabeldragning än mitt propp skåp 😜😨😁 men men det är bara till att ta det och låte Sydkustens el fixa det.
Och jag är så sugen på att riva ut hela köket när jag ändå är igång o fixar.... Men får väl lugna mig lite.

Nu blir det sömn då morgondagen är lång och fylld med massa nya saker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0